hojdacka oscadnicaV období, keď je všetko pozatvárané objavujú ľudia rôzne zaujímavosti na dostupných miestach v prírode. Pozornosť si získala aj táto hojdačka.

V súčasnosti sa hitom stávajú rozhľadne, zaujímavé výhľady či iné atrakcie. Nedávno sa na sociálnych sieťach začali objavovať fotografie z hojdačky, ktorá je v Oščadnici. Niet divu, že o ňu prepukol záujem. Všetci sa zrazu pýtajú, kde sa nachádza to miesto.

Aktualizované: Chceme vás informovať o tom, že je hojdačka zničená.

Jednoduchá trasa k hojdačke

Cestu k hojdačke nám opísala Ivetka Slučiaková. Trasa k hojdačke začína na konečnej v Oščadnici, Lalík. Od rázcestia sa vydáme po žltej značke a držíme sa jej celú cestu, ktorá zo začiatku prechádza popri domoch. Žltá značka po asi 800 m zatáča doľava - vtedy zídeme z cesty smerom k chatám.

Z tohto miesta bude nasledovať mierne stúpanie. Najskôr je okolo chát asfaltová cesta, neskôr sa zmení na lesnú. Po asi pol hodine sa dostaneme k lesníckemu posedu, keď podídeme ďalej tak sa dostaneme k dvojkrížu. Oproti nemu trochu nižšie sa nachádza hojdačka, ktorá ponúka krásny výhľad na Oščadnicu.

hojdacka oscadnica 2

• K hojdačke teda vedie nenáročná trasa, časovo by cesta mala zabrať 3 h tam aj späť. Dĺžka trasy je 7 km. Na tomto odkaze si môžete pozrieť trasu k hojdačke.

Cesta k hojdačke

Populárna hojdačka

krizHojdačka sa v súčasnosti teší veľkej popularite a vydáva sa k nej čoraz viac ľudí. K miestu sa vybral aj fotograf Róbert Gajdica, trasu popísal takto: "Priamo na vrchole Zonky sú na jednej strane lúky, na druhej staré buky. Na jednom z nich je tá hojdačka.

Treba trošku zísť na spodný okraj toho malého bukového lesa. Je tam kríž, taký kovový nepekný (na fotke), tak kúsoček za ním v smere na Kykuľu sa odbočí do toho lesíka. Laná tej hojdačky vidno aj z chodníka."

Od hojdačky sa dá pokračovať po žltej značke po rázcestie, kde je pekný výhľad s posedom.

Pokračovaním po trase sa dostanete na Kykuľu, z ktorej je vidieť už do Poľska.

Pozrite si, aký zážitok môžete mať aj vy